dimarts, 24 de gener de 2012

3. nadal 2011

Les passades festes de Nadal les vaig pasar amb sa família a Palma. Vaig omplir es menjador de teles i fils, tisores, agulles, botons, paper de seda...semblava un garito de modista i tot! Mil gràcies als meus pares per consentir aquella ocupació amb devoció i a na Marga per deixar-me sa màquina.

Heu vist quin model més guapo! Aquest escalfacolls que duu era per a una fada bona,  però li queda tant bé es taronja...que n'hi vaig regalar un a ell d'aquest color combinat amb tons verds.
¿Habéis visto qué modelo más guapo? Este calientacuellos que lleva era para una hada buena, pero le queda tan bien el color naranja que confecciné uno para él de este color en combinación con tonos verdes.



Un altre dels encàrrecs de Nadal anà fins Campanet; aquest escalfacolls el faig fer expresament sense botons. Aquests capolls morats m'agradaren tot d'una que vaig entrar a sa botiga, i en tenen de tots colors; tenc ganes de tornar-los a manipular.
Otro de los encargos de Navidad era para Campanet, este calientacuellos lo hice sin botones a propósito. Estos capullos morados me gustaron en seguida que entré en la tienda, y tienen de todos colores; me apetece  volver a manipularlos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

♥ Psst psst! Gràcies per fer una ullada a Amazonesenpijama.