dimarts, 4 de setembre del 2012

14. els tints naturals de na Jo


No hi cap dins jo de contenta. Materialitzar aquest taller és una experiència molt positiva per a mi, és una escola. És un compartir molt especial amb na Jo, de Jo's LOFT. És una empenta creativa dins projecte que tenim amb en Dídac. Curiosament aquest és el post número 14, es que més m'agrada.
Vos convit a viure aquesta aventura amb noltros.





Estoy realmente muy contenta. Materializar este taller es un experiencia muy positiva para mi, es una escuela. Es un compartir muy especial con Jo, de Jo's LOFT. Es un empujón creativo enmarcado por el proyecto que tenemos con Dídac. Curiosamente éste es el post número 14, el que más me gusta.
Estáis invitados a vivir esta aventura con nosotras. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

♥ Psst psst! Gràcies per fer una ullada a Amazonesenpijama.