dijous, 27 de desembre del 2012

25. taller de carvat de segells a Palma




Bones! Avui estic molt contenta perquè ja vos puc anunciar que farem un taller de Carvat de Segells a Palma. Serà el pròxim dijous 3 de gener s'horabaixa, a la seu d'Antigua Disseny.

Aprendrem a dissenyar els nostres segells, a carvar gomes i vinil, a estampar sobre paper, sobre tela i sobre alguna altra superfície. També farem composicions i dissenys a partir dels nostres tampons.
Ja fa dies que estic preparant aquest taller, tot el material, i cuidant els detalls perquè esdevengui una estona plaent.

Dedicau-vos una estona a vosaltres, o a feis un original regal de Reis inscrivint a un amic vostre!



*Aquest taller serà impartit per Neus Ferrer, d'Amazonesenpijama, amb sa col·laboració de Jo Newman, de Jo's Loft, i de Bea Zamora, d'Antigua Disseny, i amb es suport de n'Hélène, de Les petites choses d'Hélène.
...hi ha uns fogons que bullen a Palma...






Hola! Hoy estoy muy contenta porque ya os puedo anunciar que daremos un taller de Carvado de Sellos en Palma. Será el póximo jueves 3 de enero por la tarde, en la sede de Antigua Disseny.

Hace días que estoy preparando este taller, todo el material, y cuidando los detalles para que pasemos un rato tranquilo y divertido.
Vamos aprender a diseñar nuestros sellos, a carvar gomas y vinilos, a estampar sobre papel, sobre tela y sobre alguna otra superfície. También realizaremos composiciones y diseños a partir de nuestros tampones.


Dedicaros un tiempo a vosotros, o haced un original regalo de Reyes apuntando a un amigo!


*Este taller va a ser impartido por Neus Ferrer, de Amazonesenpijama, con la colaboración de Jo Newman, de Jo's Loft y Bea Zamora, de Antigua Disseny, y con el apoyo de Hélène, de Les petites choses d'Hélène.
...algo se está cociendo en la ciudad...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

♥ Psst psst! Gràcies per fer una ullada a Amazonesenpijama.