dijous, 7 de febrer del 2013

26. fantàstic taller de segells a Palma


Fua! Què ràpid passen els dies! Dos dies després del taller de segells a Antigua Disseny varen arribar els Reis, i amb això, just sa tornada cap a Celrà! Per jo l'any no comença fins que s'acaben els Reis, dia 7 o dia 8 de gener, i hem de tornar a les classes o a les feines respectives, a la rutina, que ho feim amb molts nous propòsits, sí, però que si fa no fa, és el pa de cada dia.  I això és lo que mos ha passat enguany, fins que no vàrem tornar a casa no mos vàrem adonar que els últims dies havíem estat de vacances, i que ja s'havien acabat! I arrancar em sembla que encara m'ha costat més! Programacions, comandes gastronòmiques, preparacions de sales, gestió del correu del centre, agendes, reunions...
Fins avui no he pogut posar-me amb calma davant de s'ordinador, i reviure el taler de segells a través de les poques fotos que vaig fer. Em sap greu perquè em pensava que m'havia guardat les que va fer la Jo, però no les trob per enlloc, i ses meves, realment, no són tan bones com voldria.



Sobre el taller vos voldria contar que vaig gaudir moltíssim.
D'explicar, de rebre, d'escoltar, de veure, de descobrir, de valorar, d'espiar, de conèixer, de riure, del l'estimat silenci del carvar, de donar, de les preguntes, de les mirades atentes, dels somriures satisfets en mirar el tros de goma i sobretot i resumint, de compartir. Gràcies.
Sobre el taller querría contaros que disfruté muchísimo.
De explicar, de recibir, de escuchar, de ver, de descubrir, de valorar, de espiar, de conocer, de reís, del amado silencio del carvar, de dar, de las preguntas, de las miradas atentas, de las sonrisas satisfechas al mirar el trozo de goma y sobretodo y resumiendo, de compartir. Gracias.

Aquí es testimoni! Què guapes totes (i en Jaume també!), allà carva que te carva...jutjau voltros mateixos...shhhh...quina concentració!


 ja coneixeu el procés: primer triam el disseny que volem carvar
ya conocéis el proceso: primero escojemos el diseño que queremos carvar

el calquem amb un llapis tou en paper vegetal
lo calcamos en papel vegetal con un lápiz blando


 ens ho repensam mil vegades abans de posar la gúbia en acció...;-)
nos lo pensamos mil veces antes de poner la gúbia en acción... ;-)
 ...i aquell silenci:
...y ese silencio:
 
 els primers resultats
los primeros resultados





 És que són unes artistes!

Al final vàrem fer proves en diferents materials com ara la tela i la fusta (gracis Jaume Portas!).
També vàrem gaudir d'una explicació de na Jo sobre els efectes que podem aconseguir amb l'estampació de segells segons l'orientació i distribució a l'espai de suport.
Al final hicimos pruebas sobre diferentes materiales como el papel, la cartulina, la tela y la madera.
También disfrutamos de una explicación de Jo sobre los efectos que podemos conseguir con la estampación de sellos según la orientación y distribución en el espacio del soporte.

 podeu veure algunes composicions d'aquests alumnes tan avantatjats
podéis ver algunas composiciones de éstos alumnos aventajados



I una clucada d'ull especial a na Jo, que en els tallers importants, ella està al meu costat; a na Bea per obrir-mos el seu espai, un taller fantàstic ple de teles i fils, qui aprèn entusiasmada a primera fila; i a l'Hélène per ser-hi en ànima, per deixar-nos els seus llibres japonesos i fer-mos suport en la proposta. Sense aquest grup de quatre dones aquest taller no hauria vist la llum.
Y un guiño especial a Jo, que está a mi lado en todos los talleres importantes; a Bea por abrirnos su espacio, su taller fantástico lleno de telas e hilos, quien aprende entusiasmada desde la primera fila (cómo puede ser que no tenga ninguna foto de tu sello-minino?!); y a Hélène por estar en espíritu, por dejarme sus libros y apoyar la propuesta. Sin este grupo de cuatro mujeres, éste taller no habría visto la luz.


* i  gracis a ses meves estrelletes des cul de cove, que me vareu fer un munt de suport!

 






2 comentaris:

  1. Neus, va ser un plaer compartir aquella estoneta amb tu! Gràcies per tot ;)
    Rosa

    ResponElimina
  2. Neeeus!! Quin post més guapo. Sempre que veia un post així de "craftis" pensava: -oh quin gust que deuen passar- I ara ja ho sé. Si, va ser un plaer aprendre a carvar amb tú. Realment te un efecte màgic estampar el TEU segell en algun paper: transforma la realitat d'una manera senzilla. Gràcies, saps transmetre molt bé l'art. Continua, eh?? Carvat 2a edició, please!

    ResponElimina

♥ Psst psst! Gràcies per fer una ullada a Amazonesenpijama.